Springsteen, Bruce - Working on a Dream (2009)
Reakce na recenzi:

Album "odpadků" z Magic. Divná a nesourodá deska, na pesimistickou dobu moc optimistická, Springsteen si zkoušel hrát a experimentovat, ale skoro nikdo to nepochopil a titíž kritici, kteří měli Magic za moc konzervativní, náznaky experimentů strhali. Ale je třeba aspoň ocenit, že ve skoro 60 zkusil něco trochu jinýho. (byť ve stylu pokrok v mezích zákona, na druhou stranu tady nikdy není tak trapný jako např. Bryan Adams se svojí úlitbou technu s názvem Don´t give up).
Veronika @ 22.12.2011 17:43:17 | #
Sice jsem si nechtěla kazit předvánoční atmosféru, ale nedá mi to. 1)Pane Marhaute (a další), přečtětě si ještě jednou CELOU recenzi a nevytrhávejte jednotlivá slova z kontextu. Původní vyznění vůči WOAD totiž není negativní, ale pozitivní (jinak by mé hodnocení nebyly tři hvězdičky, nebo něco mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami). Sice není jednoznačně pozitivní jako ta Vaše, ale rozhodně není vysloveně negativní jako třeba u páně Pařízka, vůči kterému jste se vymezoval.
2) Rolling Stone (potažmo jeho redaktoři) není nezpochybnitelný kánon a autorita, která má vždycky pravdu a nad kterou se nepřemýšlí. Myslíte si snad, že kvůli tomu, že se oháníte něčím takovým, si sednu na zadek? No, ani mi to nenapadne, já si své názory a úsudky ráda dělám sama...Nikdo Vás nenutí s nimi souhlasit, ale na oplátku Vám neodkývu všechno jen proto, že Vy jste velký hudební kritik.
3) Spojení Magic=konzervativní WOAD=experimentální jste vymyslel a mně podsunul vy. V recenzi je napsáno, že "někteří kritici..." Je sice pěkné, že si o mně myslíte, že pod různými jmény píšu recenze všude možně, ale bohužel za to placená nejsem.
4) Slovo experiment (inovace) v kontextu Springsteenovy tvorby není sprosté slovo, ale k tomu jsem se snad dostatečně vyjádřila ve svých předchozích komentářích.
5) K počtu těch experimentů (inovací): jaký počet je pro Vás dostatečný, abyste přestal být ironický? Tak tedy: zkreslený vokál v Good eye a Night of Jersey devil, westernová harmonika a vůbec smyčce v Outlaw Pete, čisté country v Tomorrow never knows (ano, Springsteen má některé písničky odvozené od country, ale nejsem si vědoma toho, že by nazpíval čisté country), sejmutí bicích při kytarovém sólu v Life itself, značně nepřirozeně (podle mě) položený hlas v Queen of Supermarket (ano, Springsteen už dřív občas zpíval falzetem, ale tohle není falzeto), textové zabývání se stárnutím v Kingdom of days...Doufám, že tohle už stačí...
6) Jenom všeobecná poznámka k úrovni Vaší diskuze-nejsem ani hudební vědec, ani profesionální recenzent, ovšem slovní úroveň Vašich příspěvků mě docela zaráží. S Vašimi názory sice nesouhlasím, ale přesto bych si netroufla o Vás napsat to, co jste napsal Vy o mě (bláboly, neví, o čem píše apod). I v netových diskuzích, kde jsou lidé chráněni anonymitou, by mělo fungovat cosi jako slušnost a respekt k názoru druhých (byť si o nich mohu myslet a taky napsat, co chci).