King Crimson - Larks' Tongues in Aspic (1973)

- 5 stars @ 21.09.2005

Cau lidi sem takovej 20ti letej fanousek progresivniho rocku nemam s kym pokecat o tyhle muzice jen se svym stryckem, kteremu se takove kapely libi, tohle album je skvele proste kdybych zil v te dobe vystavil bych si pekne tohle album nekam na vyrazne misto, ikdyz deska Red je pro me neprekonana ta proste nema chybu ta rosviha kazdyho fanouska si myslim ale pro me je proste John Wetton nejlepsi zpevak proste jeho hlas je mi strasne blizkej a libi se mi ho poslouchat, sbiram vsechny Wettonovky mam asi 18 solovejch alb a zbytek alb kdyz zpival v Asii a jedno DVD Asia live in Moscow,ikdyz Wetton zacal uz ve skupine Mogul trash ale tu nemohu sehnat, ale Family mam vsechny ty sou perfektni, ale vratim se k tomu to vynikajici mu uz na prvni poslech velmi drsnemu albu, skladba Exiles to podle me Wetton nabira silu aby moh v nasledujicich letem uz jen bourat fanousky svymu stale se zlepsujicimi alby az k uplnemu vyvrcholeni ktere slysim i dnes kdy vydava album Icon s Geoffrey Downem, a tahle deska, doufejme ze rekne i mlade generaci neco, me teda rekla dost ale mnohem vice se mi libi v zive verzi na albu Cat food od Kimg Crimson, to je zive vystoupeni kde je Wetton peckovej proste tezce tvrdej narez a tezce vyumelkovane proste umelecka zalezitost a myslim ze kazdej vnimavej poslouchac na urovni bude stejneho nazoru, vzdyt v ty hudbe je sila a musi ji vnimat lide i dnes, tohle album a deska Red i Starless and Bible black jsou proste pro me od King Crimson nejlepsi a vic k tomu rict nemohu, tuto desku mam remastrovanou na CD ale kdybych mel hodnotit tuto desku s deskou Red priklonim se asi k Red, nevim proste je tam Wettonuv hlas vyraznejsi a hudebne je to dal ale samozdrejme semnou nemusi hodne lidi souhlasit ale ja proste toho Wettona mam rad a celou jeho tvorbu tedy kapely jako Family, U.K.,Asia,Roxy Music a solove alba

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.033 s.