Jethro Tull - Stand Up (1969)

makrelaman - 5 stars @ 14.12.2011

Pár slov k zberateľskej edícii z roku 2010 2 CD+DVD. Dlho som váhal kúpiť-nekúpiť, veď tieto edície sú často len ťahaním peňazí z vreciek verných fanúšikov. Nakoniec pri akciovej cene necelých 12 € som podľahol. No moje dojmy sú veru rozpačité. Keďže táto sada má názov 3 Disc Collectors Edition nechápem prečo na prvom disku boli použité remastre z roku 2001, veď každý zberateľ ich už musí mať. Premrhaný priestor! Radšej by som prijal nové remixy ako tomu je vo výročnej sérii 40 u albumov THIS WAS a AQUALONG. Pri často hrozných mixoch z prvopočiatku sterea (potlačený vokál, z jedného repráku hlas z druhého gitara) sa to priam pýta. Toto je moje najväčšie sklamanie. Teraz k plusom. Krásne urobený obal. Keď sa otvorí, vztýčia sa štyri obľúbené figúrky ako to bolo na pôvodnej LP. Na druhom disku sa nachádza úžasný koncert z Carnegie Hall New York 1970. Klenot. Kto má rád živé nahrávky a dlhé sóla (piano, gitara, flauta, bicie) si príde na svoje. Exceluje tu nepochopiteľne prehliadaný, pritom plnohodnotný piaty člen klávesista John Evan (nie Evans ako je to často prezentované na týchto, ale aj na iných stránkach). Nájdeme tu aj epickú verziu MY GOD, ktorá vyšla až na štvrtom albume. Prekvapenie. Tretí DVD disk obsahuje nekrátený koncert z Carnigie Hall aj s prúpovídkami medzi skladbami. Stará známa vec Ian Anderson strašne rád hovorí. Tomu nasvedčuje aj následné 45 minútové interwiev, skôr monológ. Pôvodný album sa u mňa nachádza v top five v diskografiii Jethro Tull, preto mu dávam 5. Výročnej reedícii dávam 3 hviezdy.

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.04 s.