Lucifer's Friend - Black Moon (2019)

romanpilar - 4 stars @ 01.09.2019

Vážení, tuto desku poslouchám v podstatě potřetí. Rychlé přeskakování, výběr a nakonec konverze z FLAC do audio. /Muziku, kterou chci si poté koupím v Japan vydání nebo LP/. Přiznám se, že tuto „recenzi“ píši po cca 5.Plzních a další asi přibyde. Nicméně si myslím, že i toto je objektivní hodnocení, muzika je o pocitech, příčetně pitý alkohol snad také… Tato kapela má ode mě tisíc hvězdiček do banketu a asi hlavně kvůli němu. Mám problém se prokousat dál, Mind Exploding se snažím z úcty ke zpěvákovi a kapele „přijmout“ několik desetiletí a zatím se mi to nepovedlo, věc z roku 94 je průser, další se dá poslechnout. Samozřejmě můj problém. Začínal jsem poslouchat Kiss a Katapult, myslím, že příznačná podobnost, přímočarost a tah na náctiletého, miluji je stále ale člověk se samozřejmě nějak vyvíjí, dostane se k uriášům, nedá dopustit na Byrona ale…časem musí uznat, že ten Lawton to sakra také umí a že světluška s ním byla často a v docela zajímavých chvílích… Tedy hlavně k této nahrávce, především mě jako celek baví!!! Nenacházím tady žádný „brutální hit“, vše tak nějak plyne ale nenudí, naopak často mám chuť na tanec. Ne, není to ani opilost a jezevčice se mi na to určitě vykašle… Muzika je neuvěřitelně vyvážená, určitě ne převratně novátorská, je to prostě Lawton, který zpívá přesně to, co od něho může někdo jako já očekávat! Nemám rád „střednětempou“ muziku ale tady jsem si uvědomil co se děje až na konci, prostě jsem nepřepínal. Netroufám si hodnotit skladbu po skladbě i když jsem to původně chtěl. Je to jediná kapela, kde mě dechy vysloveně baví, nakopnou, patří tam…alespoň si to myslím. /Ještě snad Masonův F.Sports/. I když…taková Palace of Fools, pro mě vysloveně Párplovská záležitost, snad i Gillana bych si tam dovedl představit…ale tohle je prostě absolutní pecka…jedu to znovu dokola, to už se mi dlouho nestalo!!! A hned další, která mě nutí do tance, kontakt s kapitánem, já snad budu tančit fakt sám! Malý muž je určitě velmi zajímavý a tvoří jazz/rockový předěl v této, pro mě nabušené jízdě. Freedom s až punkovým začátkem mě vysloveně baví…přetaven do klasiky ještě víc!!! Je mi 53, muzikou žiji, nové věci v podstatě neřeším, pořád je v 60, 70.co objevovat, nicméně tahle muzika je…, já nevím…já to těm skvělým muzikantům, starým chlapům, borcům, kteří to řeší celý život věřím!!! Doufám, že to vydají i na LP a troufám si to doporučit všem, podobně „postiženým“. Chtěl bych dát 5 hvězd ale to po banketu fakt nejde, 4,5. Hezký večer, kluci.

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0364 s.