Genesis - Invisible Touch (1986)

Brano - 3 stars @ 01.12.2007

V osemdesiatych rokoch som zvycajne kazdu nedelu vecer pocuval na O3 rakusku hitparadu,ktoru uvadzal Udo Hubber.Tie nase ceskoslovenske stanice sa nedali pocuvat(napr. stanice "Hviezda"),vysielali komunisticku propagandu a muziku na 99 percent zo statov tzv. "socialistickeho tabora".Skratka hrôza.Preto som pocuval rakusanov.Raz ,v nedelu vecer ,bolo to niekedy na jar 1987 Udo Hubber zahlasil novinku od skupiny Genesis "Land of confusion".Okamzite sa mi zrychlil pulz a priam dychtivo som stlacil tlacidlo REC na mojom kazetovom radiomagnetofone zn.Hitachi.A z tej pesnicky som bol jednoducho "paf".Tolko spomienky...Dnes hodnotim Invisible touch ako vynikajuci popovy,komercny album.Skvele odvedena praca.Chytlave songy,hitove single,prijemne balady...jasny skladatelsky rukopis Phila Collinsa,ktory je na tejto platni jednoznacne dominantny.Casto mam pocit,ze Genesis sa stali len Collinsovou doprovodnou kapelou.Piesne z Invisible touch sa skvele prekryvaju so solovou Collinsovov tvorbou z osemdesiatych rokov.Tento album znamenal pre Genesis najvacsi komercny uspech,giganticke svetove turne,styrikrat vypredany stadion Wembley,statisice predanych nosicov...Z kedysi legendarnej kultovej skupiny Genesis sa stala akasi komercna popova "tovaren" na vyrobu chytlavych strednoprudovych hitov pre siroke masy.Ten pop je velmi kvalitny,upraveny,zaranzovany...dobre sa to pocuva,len mi akosi chyba to "mrazeni v zadech",ta Gabrielovska naliehavost a odusevnenie ako ho pozname z prvych albumov,chybaju mi tie malebne zakutia z Tresspasu,celkova ta kuzelna atmosfera...Invisible touch je profesionalne odvedena,remeselna praca...chyba mi vsak to kuzlo albumov z rokov sedemdesiatych.

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.034 s.