Waters, Roger - Amused To Death cover

Waters, Roger / Amused To Death (1992)

Progjar | 5 stars | 01.11.2011 | #

Keď mi švagriná priniesla z cudziny Pink Floyd A Momentary Lapse of Reason a ja som tam nenašiel Watersa, bol som veľmi sklamaný. Mám Watersa proste rád a nemám rád tie reči kto je lepší, či on alebo David. Preto keď som natrafil na jeho nové CD Amused to death v obchode a pustil si ho do sluchátiek, neváhal som ani minútu. Doma som mal vtedy sviatok, pre mňa sa vrátili starí floydi. Dobre napísaná hudba, výborná produkcia, gitara ako keby priamo od Davida a tie prechody medzi skladbami, kde chodia na tie nápady.
Ja viem, že mnohé veci ktoré Roger použil sa opakujú, mnohé postupy priamo prevzal povedzme z The Wall ale mne to nevadí. Hudba, texty a atmosféra tohto CD sú tak kvalitné, že pre mňa je to vždy sviatok keď si to hrám a musím byť sám, lebo občas sa mi tisnú slzy do očí. Bol som na Rogerovom koncerte v Prahe, proste zážitok. Ale aby to nevyzeralo, že som jeho nekritický obdivovateľ, tak Pros and Cons ma príliš neoslovilo. To neznamená, že je to zlá doska, proste mňa až tak neberie.
Keď som sa prvýkrát dostal k The Wall na LP, tak som si to celé pretočil na kotúčový magnetofón Tesla B115 aby som to mohol nerušene počúvať. To je ilustrácia atmosféry hudby Pink Floyd a jej členov. O mojej ovisnutej sánke, keď som ešte za socíku videl v gramofónovom obchode LP Dark Side of the Moon možno ešte napíšem.
Škoda, že Roger odvtedy neurobil rockovú platňu, jeho operu nemám. Snáď sa dočkáme. Teraz jeho turné The Wall sledujem a čakám na DVD. Skladba Comfortably numb s Davidom na vrchole steny, čo dodať!!!

» ostatní recenze alba Waters, Roger - Amused To Death
» popis a diskografie skupiny Waters, Roger