Accept - Blood Of The Nations cover

Accept / Blood Of The Nations (2010)

Heavy Dolkas | 5 stars | 23.04.2012 | #

Očekávaný comeback německých harcovníků ACCEPT mě hned na první poslech totálně dostal. Uda nahradil famózní Mark Tornillo a kapele to s ním v čele prostě šlape. Hned úvodní nářez Beat The Bastards vás okamžitě vtáhne do děje a předurčí věci příští. Následuje hitový Teutonic Terror podpořený skvělým klipem. Nadšeni z úvodu se sotva vzpamatujete a další skvost už vám zase drtí ušní bubínky. The Abyss je pomalejší valivá věc, která během svých takřka 7 minut rozhodně nenudí. Po Teutonic Terror tu máme další z vrcholů alba - titulní Blood Of The Nations. Hymnickou skaldbu, s monstrózním refrénem. Na úvod Shades Of Death přichází zpomalení, ale v okamžiku se opět ocitáte ve víru poctivěho heavy metalu - další ze stěžejních bodů desky. ACCEPT vás nenechávají vydechnout a přichází další řežba, u které se neubráníte headbandingu - Locked And Loaded. Okamžik na odpočinek však následuje hned vzápětí. Jediná balada na Blood Of The Nations se Hoffmanovi a spol opravdu povedla. Skladba se jmenuje Kill The Pain. Z utichajícího nádherného sóla vás ale vyruší energický riff další fantastické řežby s názvem Rolling Thunder. Máme tu desátou skladbu a ACCEPT pořád drží laťku nesmírně vysoko. Pandemic bych popsal jako klasický "acceptovský" vál s mohutným refrénem. Následující New World Comin´ je další valivá věc s velikými hitovými ambicemi. Pomalu ale jistě se blížíme ke konci. Předposlední No Shelter sice není na albu nijak výjimečná, ale vaši pozornost určitě udrží. No a máme tu v pořadí třináctou a zároveň poslední věc. Ze zdánlivé ukolébavky se vyklube silný elektrizující riff a následně zbytek famózní Bucket Full Of Hate. Skvěle odvedenou práci podtrhuje v neposlední řadě také výborný hutný, ale stále lehce syrový zvuk. Pro mě plných 5 hvězd.

» ostatní recenze alba Accept - Blood Of The Nations
» popis a diskografie skupiny Accept

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0383 s.