It's A Beautiful Day - It´s A Beautiful Day cover

It's A Beautiful Day / It´s A Beautiful Day (1969)

angus16 | 5 stars | 09.02.2016 | #

K této kapele jsem se dostal poměrně pozdě. Myslím že to je tak rok zpátky. Brouzdal jsem přes hudební službu Spotify, která streamuje hudbu a narazil jsem na písničku White Bird v jakémsi šedesátkovém výběru. Skladba mě naprosto okouzlila a pohltila svou slunečnou kalifornskou náladou. Velice mi připomínala tvorbu Jefferson Airplane a jelikož Jefferson Airplane patří mezi mé nejoblíbenější kapely okamžitě jsem začal zjišťovat o kapele více informací a jejich debut jsem si velice oblíbil. Několik dní jsem si ho přehrával pořád dokola a nemohl se ho nabažit. Z celého alba na vás sálá kalifornské slunce, léto a svoboda. Proto tohle album velice rád poslouchám při letních procházkách lesem. Musím se přiznat, že album jsem také slyšel pod vlivem LSD a byl to velice silný zážitek. Album na mě působilo v některých částech nesmírně pohádkově velmi mě uklidňovalo. Použití elektrických houslí je velmi kouzelné. Byl jsem opravdu překvapen kolik krásných momentů jsem zde objevil. White Bird, Girl With No Eyes a Time Is jsou pro mě nejsilnější kousky na albu. Nedávno jsem si udělal radost a album jsem sehnal v bazaru na vinylu.
Album doporučuji opravdu každému. Milovníci psychedelické hudby, kteří tuto kapelu neznají budou jistě po prvním poslechu překvapeni. Protože jsem si poslech desky okořenil kouzelným psychedelickým papírkem, který mě provedl všemi kouty alba dal bych nejradši deset hvězd. Málo alb mě v posledních dvou letech uchvátilo tolik jako debut kapely It's a Beautiful Day. Pět hvězd je jasných.

Muzika je osvobození. Výlet do cizích a krásných zemí plných překvapení.

» ostatní recenze alba It's A Beautiful Day - It´s A Beautiful Day
» popis a diskografie skupiny It's A Beautiful Day