Genesis - A Trick of the Tail cover

Genesis / A Trick of the Tail (1976)

MPM | 5 stars | 04.09.2007 | #

Jedna recenze/názor posluchače, kterému v roce vydání této desky byly pouhé 4 roky. Chtěl bych poukázat na jednu myšlenku. Nezažil a nevnímal jsem ve svém věku v době vydání tohoto alba přechod z Gabrielovy éry do éry P. Collinse tak jako vy, kteří jste v té době tuto hudbu vnímali, navíc spojenou i s emocemi provázející zážitky, které člověk prožije v té době. Nevím jak kdo z vás, ale u mě to tak funguje. Prostě jste v té době milovali Genesis v takové podobě, tedy s hlavní ikonou skupiny P. Gabrielem. Navíc si určitě i spoustu zážitků spojujete právě i s muzikou té doby, což vzpomíky umocňuje. Myslím si, že vás při poslechu "A Trick Of The Tail" bolel odchod Gabriela, a k tomu ještě třeba navíc byla spojená nějaká ta pěkná vzpomínka na pěkný zážitek s nějakou z vašich lásek za poslechu "Carpet Crawlers" z cívkového magnetofonu. Já sám jsem tento pocit zažil v mé době např. po odchodu Fishe z Marillion a skladbu "Lavender" (to již z kazetového magnetofonu)jsem měl také spojenou s jednou svou milou a vzpomínkami. Nepranýřujte mě! Nějak mi prostě přišlo, že je to tak a spousta z vás tady při křiku, že po odchodu Gabriela Genesis zanikli na toto nepomýšlí. Tedy že i Genesis po odchodu Petera byli a jsou a to i teď po aktuálním znovuzrození pořád neuvěřitelně špičkovou kapelou (pro mě absolutně nepostradatelnou bez Chestera a Daryla). Petera Gabriela si velmi vážím a jako sólista je mi svou tvorbou mnohem bližší, než jako sólista Phil Collins. Ale Gabriel odešel a Genesis nevyhynuli, naopak dokázali být pořád skvělí! Jednou větou tedy recenze: "A Trick Of The Tail" je dle mého názoru nejvyváženější a nejlepší deskou Genesis jejich éry, aspoň tedy pro mě. Los Endos pánové!

» ostatní recenze alba Genesis - A Trick of the Tail
» popis a diskografie skupiny Genesis

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0369 s.