Black Sabbath - Never Say Die! cover

Black Sabbath / Never Say Die! (1978)

blue robinson | 5 stars | 13.01.2013 | #

Black Sabbath ,Black Sabbath zaklad vsetkych metalovych kapiel hra v podstate stale aj na tomto albume hardrock,co je uz aj tak pokrok,lebo povacsinou sa pouzival vyraz rock.Takze Black Sabbath si v 78 vyda album Never Say Die,,album je totalna spica aj ked mnohi znalci v tom case album povazovali za slabe ale to este netusili ake hluposti sa budu povazovat za rockovu hudbu o 30az35rokov.Tento album je proste genialny .Ja sa nedrzim encyklopedii ako to tam pisu,ale svojho vnemu ako to ja citim a hodnotim.Jednoducho tento album je nabombovany od prvej sekundy a clovek nema cas zacat sa nudit.Jednoducho Sabbathi davaju salvy ako zo samohybneho dela.Presna agresivna a hlavne pestra hudba co kapelam priblizne uz tak 10-12 rokov chyba.Lebo metalove kapely hravu od prveho tonu po posledny viac menej rovnako bez napadu a zas kapely typu,,GREEN DAY,, popik s hitmi dnes nazyvany akoze rock.To Madonna hra progresivnejsi rock ako taketo kapely.....Takze spat k Sabbathu jednoducho skvely narez uz prva skladba NEVER SAY DIE postavi latku maximalne vysoko takze clovek si dava otazku da sa toto este prekonat.Sabbath s lahkostou odpoveda ano uz zaver A strany ,,A hard ROAD,,to riadne ukazuje no zaver B strany to je symfonia nadupana nechutne dobre.Nikto vtedy este netusi ze Ozzy tu dava zbohom kapele,co je sice velka skoda ale na druhej strane vznikaju nasledne dalsie super albumy,,HEAVEN AND HELL,, a MOB RULES,,a az po Gillanovi sa objavi album ,,Seventh Starr,,co vlastne nie je vobec Sabbath a dost to citit ze len nazov ma nieco spolocne so SABBATHOM.Takze album ,,NEVER SAY DIE,, ktory niektori oznacuju ako slabsi je jednoznacne skvely,skoda ze v podobnom duchu nevydali viacej.Co sa da este zvlast na Sabbatoch a nielen na nich obdivovat je ich cit pre zmenu stylu a tempa skladieb.Myslim tym jemne balady a podobne sem patria aj dalsie kapely ako Led Zeppelin napr.ich III album ale aj ine skladby, pripadne Uriah Heep,Queen,Deep Purple a dalsie skupiny ktore urcovali trendy.Sabbathi este neraz ukazali ze ich pravom povazuju hned po Beatles a Rolling Stones za skupinu co najviac ovplyvnila rock.

» ostatní recenze alba Black Sabbath - Never Say Die!
» popis a diskografie skupiny Black Sabbath

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0335 s.