Ramones - Leave Home cover

Ramones / Leave Home (1977)

gunslinger | 3 stars | 25.01.2015 | #

Tak, nepôjde o konštruktívne koncipovanú recenziu. Neviem ako by som dokázal obhájiť môj subjektívny názor ktorý akoby poukazoval na kvalitatívnu a kvantitatívnu zmenu v v prvých dvoch albumoch Ramones. Ide o to, že tam žiadny takíto rozdiel nieje. Kauzálnosť je niekde inde. A kde ? No predsa v mojej hlave. Prvý album Ramones bolo jedno s prvých CD ku ktorým som sa dostal (2006?) A teda napočúval som sa ho vyslovene do zblbnutia a nemám problém si ho pustiť hocikedy aj dneska. Avšak keď som sa dostal k ďalším nahrávkam už som takú radosť s hudby nepociťoval. Ešte Rocket to Russia mi ako kompletný album sedí ale s ostatných vecí by som si vedel zostaviť tak akurát kompiláciu. Dvojka Leave Home ma necháva po tej muzikologickej strane chladným. Nie, že by ma tie tri prefláknuté akordy nebavili ale refrény v skladbách sa mi nezdajú také chytľavé, že by som mal potrebu do nich kričať. Až na pár výnimiek ma nebaví do toho ani pohadzovať vlasmi.

Samozrejme to neznamená, že ide o nejaký prepad, stále ma to baví počúvať viac ako napríklad Sex Pistols. V podstate to iba nepovažujem za taký kult ako debut. Za také najlepšie skladby považujem You're Gonna Kill That Girl a You Should Never Have Opened That Door tie sa v pohode vyrovnajú skladbám s prvého albumu. Možno keby sa ku mne dostala ako prvá táto nahrávka tvrdil by som to isté pod recenziou debutu.. Tá subjektívna substancia nechce pustiť. Ale aj tak si myslím, že ide o dobrý punk v ktorom je hlavné motto jednoduchosť. Zaslúži si 3* hoci ho počúvam minimálne.

» ostatní recenze alba Ramones - Leave Home
» popis a diskografie skupiny Ramones

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0321 s.