Bush, Kate - The Kick Inside cover

Bush, Kate / The Kick Inside (1978)

angus16 | 4 stars | 09.12.2015 | #

Je nedělní srpnové ráno. U kamaráda v domě se právě všichni probouzejí po náročné oslavě "už ani nevím čeho, zřejmě oslava léta". Po ranní kávě když se všichni dají trochu dohromady, se začne uklízet nepořádek který jsme přes noc napáchali. Tu jsem si všiml položené bílé kazety na poličce. Opodál stálo rádio s přehrávačem na kazety. Kazetu jsem ihned vložil do přehrávače. "Tak si pustíme něco k tomu uklízení hoši. Zmáčknul jsem tlačítko PLAY. Chvíli bylo ticho. "Co je vůbec na té kazetě?" Zeptal se kamarád. "Co já vim, tobě se to tady válí". A v tu ránu se z rádia vyvalili první lechtivé tóny Wuthering Heights. Kate Bush okamžitě nasadila svůj pověstně lehký a vysoký hlas. "What the Hell is This!!!!!" Když má člověk kocovinu tak ho tohle samozřejmě trochu zatahalo za uši. Chvíli jsme se tomu smáli jako malý kluci, ale po chvíli kamarád prohlásí: "Hele to je docela dobrý". I mě se to zalíbilo. Po dohrání písničky jsem vytáhl kazetu a podíval se na málo čitelný nápis. Kate Bush Running Up That Hill Best Of.

To bylo mé první seznámení s Kate Bush. Když jsem přišel domů okamžitě jsem si sehnal o Kate pár informací a poslechl si první album. Pravda na jejím debutu mě zaujalo pouze pár skladeb. Avšak nelituji že jsem se seznámil s její hudbou a navíc tak náhodně. Písně jako Moving, Wuthering Heights, Feel It, Oh to Be In Love mě vždy chytí za srdce. Musím dát tomuto debutu poctivé čtyři hvězdy. Vždy když si pustím Kate tak si vzpomenu na onu oslavu u kamaráda a to skvělé ráno kdy nás zpět do reality poslal hlas krásné a magické Kate Bush.

» ostatní recenze alba Bush, Kate - The Kick Inside
» popis a diskografie skupiny Bush, Kate

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0325 s.