Kansas - The Prelude Implicit cover

Kansas / The Prelude Implicit (2016)

Mohyla | 5 stars | 17.10.2016 | #

Kansas ‎– The Prelude Implicit

Inside Out Music, Inside Out Music

IOMCD 464, 88985346282

Zrelo, zrelo, až dozrelo! A vo veľmi chutný plod, musím povedať! Čo? Posledné CD amerických Kansas. Málokto čakal, že sa páni v rokoch a po rokoch (predošlý radový album Somewhere To Elsewherevyšiel v roku 2000) zmobilizujú a spáchajú nový radový album. Po takej dobe je pochopiteľné, že s pomenenou zostavou. Stalo sa a je tu! Aký je ? Napadajú ma slová – pekný, príjemný.
Obsahuje desať piesní, autorsky sa na ňom najviac podieľa štvorica Greer, Rizzi, Ehart a Platt, v niektorých skladbách prispeli aj ostatní členovia. Skladby sú hrané väčšinou v kľudnejšom tempe, žiadne litre potu pri živom hraní hroziť nebudú. Borci sa za roky hrania a tvorby naučili rôzne muzikantské finty, ktoré nahrávku robia skvelou, drobné kudrlinky, ornamenty v aranžmánoch. Najviac sa mi páči celkový zvuk skupiny. Zvukové zafarbenie jednotlivých nástrojov, ich nasnímanie a zmixovanie, všetkého je akurát, nič nie je násilné, všetko pasuje. Toto platí aj pre hudobnú stránku albumu. Hlavným pevcom je Ronnie Platt, ukázal sa, ako dobrá voľba, príjemný hlas, čistý, nenásilný prejav, lahodiaci ušku, ktorý obsluhuje aj klávesy. Charakteristickým znakom Kansasu sú okrem iného husle, tu ťahá sláčik David Ragsdalle a výborne! Spolu s gitarami vytvára krásne partie, klávesy im sekundujú jedna radosť. No, tie krásne partie sú vlastne všade, len miestami je to vyšperkované! O rytmike na tejto úrovni asi zvlášť písať netreba. Album je pekne vyvážený, čas pri ňom rýchlo uteká.

Album určite nevstúpi do učebníc, ako prevratné dielo, ale obsahuje krásnu, kansasácku hudbu, poctivo, profesionálne urobenú, s nádhernými, melodickými skladbami, ja som sa albumu potešil, užívam si ho, hodnotím 5 hviezdami.

» ostatní recenze alba Kansas - The Prelude Implicit
» popis a diskografie skupiny Kansas

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0346 s.