Tangent - Going Off On Two cover

Tangent / Going Off On Two (2011)

Pegas | 5 stars | 29.08.2017 | #

Báječné DVD, které by měl mít každý fanoušek The Tangent ve sbírce. Kapela v silné sestavě (vlastně žádná slabá ani neexistuje) Andy Tillison, Luke Machin, Jonathan Barrett, Tony Latham a Theo Travis se místo koncertního záznamu rozhodla natočit skromnější živou nahrávku ve zkušebně a výsledek je výborný.

Parádně se to poslouchá, hodně mě na to baví koukat, výběr skladeb mi také sedí a skvělé je, že tu nejsou žádné studiové dohrávky, pouze pár úprav zpěvu. Tohle jsou The Tangent opravdu naživo. Žádné publikum, velká produkce, výpravná show, pouze skromné nasvícení a hudba na prvním místě. Přesto je stále na co koukat, vystoupení snímalo několik kamer a sestříhané je to lépe než mnohé záznamy koncertů větších kapel. Živé provedení skladeb je perfektní, drží se originálů s občasnou odbočkou či sólem. Samozřejmě znějí trošku jinak, ale nijak ochuzeně.

Už takhle by to stačilo k plné spokojenosti, ale je tu ještě něco navíc. Na výběr jsou hned dvoje titulky, první jsou texty písní a druhé komentář, kde se dozvíte zajímavosti o kapele, skladbách a další informace a vtípky. Mezi bonusy jsou hezké fotogalerie s hudebním podkresem, rozhovory s muzikanty (bohužel bez titulků) a opomenuty nemůžou být ani závěrečné titulky, jednak kvůli hudbě, která je doprovází, ale také je v nich krátká a vtipná disko vložka kapely. No a velkým bonusem je i CD verze nahrávky, kam se však nevešla jedna skladba. Ale většinou se stejně kouknu i na video, alespoň útržkovitě, ačkoliv stejně mě to pak vtáhne, že sledováním strávím víc času - tedy není vhodné pouštět při práci.

Toto video bylo financováno z předobjednávek fanoušků a je dobře, že to dopadlo. I při skromných podmínkách vzniku si dali na všem záležet a stále je to jedno z nejlepších hudebních DVD, co jsem viděl. Vřele doporučuji.

» ostatní recenze alba Tangent - Going Off On Two
» popis a diskografie skupiny Tangent

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0331 s.