Stern, Mike - Time In Place cover

Stern, Mike / Time In Place (1988)

stargazer | 5 stars | 28.10.2023 | #

Tohle album a plus ještě Jigsaw /1989/ bylo moje první pořízení na cd od tohoto výborného kytaristy. Sterna jsem si zaopatřil na doporučení od kamaráda, který měl rád hudbu Billyho Frisella. S tím doporučením jsem udělal dobře a je dobře, že jsem ho objevil právě v jeho tvůrčím období - okolo alb Jigsaw a Time in Place. No a potom jsem se vrhl na kompletizaci celého sólového katalogu Mika Sterna. Zajímavý je i ten fakt, že se v jeho diskografii - tuším 14ti studiovek, nevydal žádný oficiální živák. V časovém rozpětí od roku 1986 /debut Upside Downside/ až dosud je to přinejmenším zvláštní.

Album Time in Place pokračuje v jakési návaznosti na debut Upside Downside. Ale určité malé rozdíly tu máme. Time in Place je deska produkovaná Stevem Khanem, což je kytarový mistr na poli fusion, ktrý vydal řadu super alb. Oproti debutu Upside si dovolím konstatovat, že tohle album je o něco více jazzovější. Upside Downside je po kytarové stránce a i zvukové o něco blíže rocku. Obsazení nástrojů se nezměnilo. Time, stejně jako jeho předchůdce mají styčné prvky.... jsou o kytaře, saxofónu, piánu a elektrických klávesách a bicích plus baskytaře. Tyhle dvě desky asi podle mnohých nebudou tím drahokamem v jeho diskografii, ale já je mám nejraději. Time in Place je jemnější, čitelnější a po zvukové stránce vymazlenější. Když budete obě alba srovnávat mezi sebou, nijaká významná role na poli rozdílnost se nekoná. Tohle album to má sečtené za *****z***** Mám rád hudbu Mike Sterna, ale jeho kytarový projev v druhé půli osmdesátých let je mému cítění nejbižší.

» ostatní recenze alba Stern, Mike - Time In Place
» popis a diskografie skupiny Stern, Mike

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0317 s.