Doors, The - Other Voices cover

Doors, The / Other Voices (1971)

Johndensmore | 4 stars | 20.06.2007 | #

Other Voices ja bohužial neuspešny pokus Doorsakov ktory zostal zabudnutý. Dôvod je hlavne taký, že tu chýba Jim Morrison. Podla mna je to vynikajuce album. Má ja slabé stránky ale hlavný dôvod prečo píšem túto recenziu je to, že po jej prečítaní by som chcel aby ste si album aspon raz vypočuli. Každý správny fanúšik mení názor. Hovorí sa o tom že Jim Morrison by sa ubral iným smerom ale podla mna to nieje pravda. Other Voices je pokračovaním L.A. Woman. Riders On The Storm je akísi náznak toho čo bude pokračovať (bohužial bez Jima). V kapele sa objavili ešte dvaja ludia. Jeden z nich bol Bobby Ray ktorý hral na perkusie, spieval a hral aj druhú gitaru. Celkovu atmosféru tejto tvorby vidieť v jednom koncertoví v TV - BEAT CLUB 1972. 5 Doorsakov hrá úplne iný Doors ako predtým. Robby Krieger zrazu spieva s Rayom a Bobbym Rayom. Po Jimovi ani stopy a Densmore rozšíril svoju súpravu o pravý ton-tom. Ale spät k albumu.
In The Eye In The Sun má byť jazzová podoba Changeling. Z bluesu do jazzu? Country skladba Variety Is the Spice of Life s bluegrassovym hlasom Robbyho Kriegera (mohli ste ho počuť aj na albume Soft Parade v skladbe Runnin Blue). Ďalším trackom je snáď najväčšie dielo albumu - Ships w/ Sails. Je pokračovaním Riders On The Storm. JE tu cítit melancholiu. Na albume nájdete bebopovú skladbu Robbyho Kriegera 'I'm Horny I'm Stoned' alebo aj RnB 'Tightrope Ride' ktorá zožala aj malý úspech.
Zabudol som ešte na 3 skladby : Down on the Farm, Wandering Musician , Hang on to Your Life. Wandering Musiciac je Rayova vec a na skladbe Hang On To Your Life sa najviac asi podielal Densmore po rytmickej stránke. Celkovo by si album zaslužil lepšie zakončenie ako každý album Doors. Ship w. Sails by sa hodila viac nakoniec ako ked ju hrali na konci vystupenia v Beat Clube.

» ostatní recenze alba Doors, The - Other Voices
» popis a diskografie skupiny Doors, The

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0336 s.