Rush - Snakes & Arrows cover

Rush / Snakes & Arrows (2007)

pepanovacek | 4 stars | 26.06.2007 | #

Možná není ten úplně nejlepší přístup, čekat od nového alba Rush nějakou bombu. I já jsem asi zvolil bohužel takový a tak jsem se při prvním poslechu trochu nudil. Ovšem při druhém už ne a při pátém jsem byl místy opravdu nadšen. Pokud si uvědomíte, že tahle kapela za téměř pětatřicet let nevydala vyloženě slabé album a která si po celou dobu své existence drží laťku proklatě vysoko, i když svůj vrchol měla (podle mého) cca v letech 1976 – 1981 a zejména na svém „dvojalbu“ Permanent Waves – Moving Picture, pak budete spokojeni. Pokud Vám „stačí“ excelentní muzikantské výkony všech tří MISTRŮ a kvalitní, poctivá rocková muzika, budete nejen spokojeni, ale možná i místy nadšeni, stejně jako já. Třeba při skvělé, tvrdé úvodní jízdě, Far Cry. Nebo při vrcholech alba (podle mého), pomalých, ostrých, šlapavých a tvrdých skladbách, jako Armor And Word, Workin' Them Angels, Spindrift, Faithless, Bravest Face nebo Good News First. „Odpustíte“ Rush i slabší The Larger Bowl, nasládlou The Way The Wind Blows či pro někoho pěknou, pro někoho zbytečnou, Zeppelínovskou, kratičkou instrumentálku Hope. Někteří si při druhé instrumentální skladbě, výborné, lehce Dreamtheatrovské The Way The Wind Blows, možná jako já vzpomenou na slavnou, dnes již legendární skupinu ZAČLO TO UŽ RÁNO, která, kdyby její členové byli asi tak 37 krát instrumentálně zdatnější, mohla Rush směle konkurovat.

Zkrátka a dobře, mě se nové album Rush líbí. Moc. Sluší jim tahle tvrdší poloha, pořád mají skvělé nápady a některé refrény jsou opravdu velice silné, až chytlavé.Dokonce se mi album líbí tak moc, že jsem se přistihl při velice (pro mě) zajímavé a příjemné představě – kdybych byl s Geddym, Alexem a Neilem kámoš a oni by mi řekli : „Ty vole, Pepo, natočili sme novou desku a vona je nejvíc nejlepčí, co sme kdy udělalali !!!“, věřil bych jim to. Fakt.

» ostatní recenze alba Rush - Snakes & Arrows
» popis a diskografie skupiny Rush

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0318 s.