Kiss - Peter Criss cover

Kiss / Peter Criss (1978)

murphy | 4 stars | 17.04.2009 | #

Stanley pro mne znamena vynikajici zpev, Frehley poctivou praci na kytaru, Simmons predevsim atrakci na koncertech, a Criss ? Opravdu nevim co u neho vypichnout. Autorsky se moc neangazoval ( myslim ze ma na kazde desce jednu max. dve skladby, nekde zadnou ), za bicima nebyl tolik videt, hlas dost nevyrazny... Ale vsechny pisnicky od nej byly pro mne vzdycky prijemnym zpestrenim, prisly mi trochu jine nez ostatni ( vyjimka je davove uspesna Beth, tu nemuzu). Uz delsi dobu si pohravam s myslenkou vytahat vsechny jeho veci ze vsech desek a vypalit si je - zajimavy experiment. A Petr Criss Solo Album ? Zajimava vec - na zakladce jsem byl jediny podivin, kteremu se tohle album libilo, jediny ve tride, jediny na cele skole. Zhruba kolem 15 let veku jsem si myslel, ze to je ta nejlepsi hudba na svete. Dlouho mi to zustalo, tohle album jsem miloval, s odstupem let je samozrejme vsechno jinak, ale nostalgie zustala. Moc se mi libila (a dodnes libi) pestrost - spousta ruznych trubek, saxofony, klavir, smycce, divci sborove vokaly atd. Zanrove tezko zaradit, snad trochu Joe Cocker nebo Van Morrison (fanousci obou prominou). S hudbou KISS bych tu vubec zadnou spojnici nehledal. Moje nejoblibenejsi - I'm Gonna Love You, Rock Me Baby, Tossin' and Turnin', Easy Thing. Mala perlicka - pri prvnim vyjezdu na zapad jsem si koupil LP Out of Control, nechal ho spolecne s Aqualungem za zadnim sklem v autobuse, Criss se totalne roztekl, s Jethro Tull to ani nehlo. Holt kvalita je kvalita :-) Od te doby marne Out of Control shanim - nikdy sem to vlastne neslysel.

» ostatní recenze alba Kiss - Peter Criss
» popis a diskografie skupiny Kiss

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0334 s.