Queen - A Night at the Opera cover

Queen / A Night at the Opera (1975)

miguel7 | 5 stars | 07.11.2007 | #

Moje devátá třída (1999 až 2000) se nesla ve jménu Queen a především deska A night at the opera. Já jsem ten (už jen podle věku) co znal jen Radio GaGa a jiné radiové deníky.
Měl jsem už dvoje Greatest Hits pěkně vypálené s vlastnoručně vyrobeným obalem a tak jsem si řekl, proč si nekoupit jejich řadovku, kde budou další Radiogagy, Šampióni a cyklisti.V encyklopediích se mluví jen o opeře, tak hurá do ní.
Stála mne 569kč a pamatuji si nekonečnou cestu domů, kdy jsem už přímo vykoukal obal a seznam písniček jsem znal nazpaměť a pořád jsem si cd přehazoval v rukách.
Přišel jsem domů, mámě jsem ukázal vízo (pololetí a ne nijak slavné) a šupky do postele, sluchátka, cd do přehrávače, 5 vteřin čekání a....Nechápal sem vůbec nic, ale vůbec. Proč je ten Mercury tak nasranej a jak to zpívá, co je to za krátký srágory s debilním piánem, country v podání Briana a nějaký pazvuky a mečení...kam jsem to těch 569kč dal? Začal jsem zkoumat obal, booklet, cédéčko jestli mi nechtěně nezaměnili disk a nedali tam "Queen poprvé ve studiu a vožralý jako prasata". No ten den jsem měl z toho depku a bylo mi líto peněz ale především hluboké zklamání z mých, pomalu se stávajících se idolů. Leč historie tomu chtěla jinak a po týdnu, kdy už jsem na kluky nebyl tolik nas..., jsem jim dal šanci (kdo by nedal za takový prachy) a začal poslouchat již bez očekávání a připraven na tvrdší podobu. Ano pomalu tam byli chvilky které se mi líbily. Pak to byli celé písně a měl jsem již celou hlavu jen queen. Po tomhle albu následoval u mne zásadní zlom. Hardrock a rock a žádný popiny, ale jen starší alba Queenů. Troufám si říci, že tohle album mne přivedlo na cestu rocku a přivedlo mne k mnoha dalším kapelám počínaje Ledzep, Deep Purple...PinkFloyd...Rush...Gabriel...aj a ten metal nějaký. Tohle album je pro mne zásadní tím, že mi umožnilo dostat se k této muzice a prohloubilo lásku ke Queen, kterou jsem občas zapochyboval při sbírání alb let 80.

» ostatní recenze alba Queen - A Night at the Opera
» popis a diskografie skupiny Queen

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0338 s.